Translate

6/11/2013

Bavšica

Naš kratek - a reven izključno v količini porabljenega časa- kolesarski izlet se prične pred gostiščem Stari kovač v Bovcu. Ko se prepričamo, da so naše gume polne zraka, naša telesa polna energije in naše kamere in fotoaparati pripravljeni na fotkanje, se odpravimo na pot. Ker se cesta za Bavšico od glavne ceste Bovec – Log pod Mangartom odcepi šele pri trdnjavi Kluže, moramo najprej prekolesariti Bovec. Ni pomembno, katero pot izberemo, saj nas vse vodijo do bovške obvoznice. Če od gostišča Stari kovač npr. zavijemo levo, se bomo povzpeli do vrha klanca, zavili desno ter po glavni ulici pot nadaljevali mimo gostiln, tržnice in obeh Mercator trgovin. Pri slednji, manjši, se vključimo v krožišče ter ga zapustimo pri tretjem izvozu. Cesta vodi proti Predelu, mi pa se je bomo držali le do trdnjave Kluže. Tu se lahko ustavimo in si ogledamo to znamenitost, vendar priporočam, da se najprej podvizamo do Bavšice in si za ogled trdnjave vzamemo čas ob povratku. Takoj za trdnjavo zavijemo ostro desno ter pričnemo z vzponom.
Vzpenjanje do doline Bavšice traja slabe pol ure, za intenzivne kolesarje veliko manj. Pot je sicer strma, vendar zaradi redkega prometa in lepe narave, ki jo obdaja, primerna za kolesarjenje. Po kratkem, a intenzivnem vzponu se pred nami odpre nov svet, čudovita zelena dolina, ki se je še ob vsakem mojem obisku doslej kopala v soncu in ptičjem petju.
Honolulu, Bora Bora, Peking...Jaz ostanem kar tu!
Če boste imeli srečo, vas bo pozdravila tale družinica

Lep razgled ali moj naslednji cilj?
Do doline Bavšice se lahko zapeljemo tudi z avtom (pot nam ne bo vzela več kot 15 minut) ter pri planinskem domu posedimo na sončku ali se od tu povzpnemo na planini Bukovec, Bala (1,5-2h) ali Bavški Grintavec (5h).
Trdnjava Kluže

V Bovec se vračamo po isti poti, pri čemer se ob povratku lahko ustavimo ob trdnjavi Kluže ali se od tam povzpnemo še do trdnjave Hermann ali Kota 1313 (2h30).